תל אביב: המשאית התהפכה והפועל התחשמל ונהרג

נדב דוד No Comments on תל אביב: המשאית התהפכה והפועל התחשמל ונהרג

נקבע מותו של פועל כבן 40 שנלכד לאחר שמשאית מנוף התהפכה ופגעה בחוטי חשמל ברחוב ריינס בתל אביב. כוחות משטרה במקום חסמו את הרחוב לתנועת רכבים בקטע הדרך שבין רחוב פרישמן לרחוב ריינס צפונה. מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי הוא נהרג כתוצאה מהתחשמלות

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תל אביב: מפעיל מנוף כבן 40 התחשמל למוות במהלך עבודתו. כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב ריינס בתל אביב בעקבות דיווח על התחשמלות.
למרבה הצער, עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו של גבר בן 40 במקום.

מדוברות מד"א נמסרק כי בשעה 11:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על משאית מנוף שהתהפכה ופגעה בחוטי חשמל ברחוב ריינס בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים וקובעים את מותו. טל

חובשי רפואת חירום במד"א אלעזר רובינשטיין סיפר: "המשאית הייתה עם מנוף פתוח כשהיא נטויה על צידה. הפצוע גבר כבן 40 היה לכוד בתוך סל המנוף כשסביבו חוטי חשמל חשופים. עובדי חברת החשמל שהוזנקו למקום ניתקו את החשמל על מנת שיהיה ניתן לחלץ את הפועל ולהביא אותו אלינו. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו."

חובש הצלה שי אלפא מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי מפעיל מנוף, גבר כבן 40 כשהוא לכוד בתוך סל המנוף לאחר שהמשאית עליה עבד התהפכה וכתוצאה מכך הוא נלכד סביב חוטי חשמל חשופים והתחשמל. למרבה הצער עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום."



0 תגובות